Wdrażanie LSR 2021-2027

POLECANE

plakat lgd 1 bc963

plakat 2 91337
plakat1

 

 

Działania Lokalnej Grupy Rybackiej
Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki

 

 

 

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach PO RYBY

 


Inwestycje zrealizowane
w ramach LEADER

 

 TABLICA
INFORMACYJNA


Film promujący
Stowarzyszenie LGD

 

 

Rozenznanie rynku - przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2771-rozenznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady.html
Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 1 (listopad 2022) Mie [...]
  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 1 (listopad 2022)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00

Przerwa kawowa 1 dzień:

  • Ciasto- np. sernik ( 2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt.
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  • Sok jabłkowy (1l)- 2 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

 

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 18.10.2022 r.
  • termin ważności oferty 30.11.2022 r.
  • w załączeniu wzór formularza ofertowego
  • zgłoszenie może być złożone:
  • listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  skan podpisanej oferty cenowej
  • każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.
Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały higieniczno - sanitarne IV kw 2022)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2769-rrms-29-09-2022-3.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

 

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

 

3

Kostka toaletowa dwukolorowa, barwiąca wodę 2x50g

2 szt.

 

4

Żel do WC - 1250 ml

2 szt.

 

5

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

 

6

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

15 szt.

 

7

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

 

8

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

2 szt.

 

9

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

2 szt.

 

10

Płyn do mycia paneli 750 ml, z olejkiem pielęgnującym, doskonale myje i czyści

2 szt.

 

11

Ściereczka z mikrofibry 30x30cm, 220g/m2

5 szt.

 

12

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

 

13

Płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni, stężenie minimum 70%, zawiera wyciąg z aloesu lub d-panthenol, przyjemny zapach, 5 litrów

1 szt.

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 06.10.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • 7termin ważności oferty  31.10.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe- tonery IV kw 2022)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2768-rrmbt-29-09-2022-2.html
Opis zamówienia 1 Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   [...]

Opis zamówienia

1

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor czarny   

1 szt.

 

2

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor niebieski

1 szt.

 

3

Toner do drukarki develop ineo +25- (oryginał) kolor żółty

1 szt.

 

4

Toner Kyocera ecosys m2040dn- (oryginał) -black

1 szt.

 

5

Toner do drukarki HP laserjet CP1525 (oryginał) kolor czarny

 1 szt.

 

6

Toner Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan

1 szt.

 

 

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 06.10.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.10.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,      87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą                    w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku (materiały biurowe IV kw 2022)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2767-rrmb-29-09-2022-1.html
Opis zamówienia    Przedmiot zamówienia Ilość   1 & [...]

Opis zamówienia

 

 Przedmiot zamówienia

Ilość

 

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

 

2

Gumka do pieczątki wagraf 2

1szt.

 

3

Dziennik do korespondencji- okładka tekturowa sztywna

oklejona tworzywem skóropodobnym.

Dziennik do ewidencji korespondencji

przychodzącej i wychodzące, A-4.

2 szt.

 

4

Długopis automatyczny inkjoy 300rt, kolor niebieski

10 szt.

 

5

Koperta samoklejąca C-5 biała

200 szt.

 

6

Długopis automatyczny stabilo performer+, kolor niebieski

10 szt.

 

7

Pocztowa książka nadawcza A5- samokopiująca, oprawa kartonowa kolor biały, 10 pozycji na stronie,  zgodna ze wzorem stosowanym przez Pocztę Polską, 100 kartek.

5 szt.

 


W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia: zamówienie  realizowane w październiku,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 06.10.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.10.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,           87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2746-rozeznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady-2.html
Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16 Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2022) Mi [...]
  • Ilość osób na spotkaniu maksymalnie 16
  • Liczba planowanych spotkań 1 (sierpień 2022)
  • Miejsce spotkania biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12
  • Serwis kawowy należy dostarczyć do biura w dniu spotkania na godz. 8:00

Przerwa kawowa 1 dzień:

  • Ciasto- np. biszkopt z kremem, owocami i galaretką ( 2 kawałki /osoba)
  • Herbata czarna ekspresowa (25 torebek w opakowaniu)- 1szt.
  • Herbata owocowa ekspresowa malinowa (VITAX lub równoważna o parametrach 20 szt.) - 1szt.
  • Kawa mielona (250g) - 1szt.
  • Kawa rozpuszczalna (100g) -1szt.
  • Mleko 3,2% (1l )- 1szt.
  • Cukier-1 kg
  • Sok pomarańczowy (1l)- 2 szt.
  • Sok czarna porzeczka (1l)- 2 szt.
  • Woda niegazowana (0,5l)- 16 szt.

 

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 16.08.2022 r.
  • termin ważności oferty 31.08.2022 r.
  • w załączeniu wzór formularza ofertowego
  • zgłoszenie może być złożone:
  • listem lub osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki,  ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  skan podpisanej oferty cenowej
  • każde zgłoszenie powinno być podpisane własnoręcznie i jeśli to możliwe powinno być opieczętowane.

Załączniki:

Rozeznanie rynku- materiały higieniczno- sanitarne III kw 2022


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2736-rozeznanie-rynku-materialy-higieniczno-sanitarne-iii-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek&nb [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier toaletowy  trzywarstwowy, biały – (8rolek  w opakowaniu)

8 opakowań

2

Ręcznik papierowy biały    (1 sztuka w opakowaniu),co najmniej 100 metrów długości, wytrzymały

8 opakowań

3

Kostka toaletowa dwukolorowa, barwiąca wodę 2x50g

2 szt.

4

Żel do WC - 1250 ml

3 szt.

5

Płyn do mycia szyb antypara 500 ml

2 szt.

6

Worki na śmieci z taśmą  35l. (min.15 sztuk w rolce)

20 szt.

7

Worki na śmieci z taśmą 60l. (min.10szt. w rolce)

3 szt.

8

Worki na śmieci z taśmą 120l (min.10szt. w rolce)

3 szt.

9

Mydło w płynie z dozownikiem 250-300ml, kremowe, pielęgnujące.

2 szt.

10

Płyn do mycia paneli 750 ml, z olejkiem pielęgnującym, doskonale myje i czyści

2 szt.

11

Gąbka do mycia naczyń, Wymiary zmywaka: 5,5 x 8,5 x 3 cm

W zestawie 10 sztuk

1 opakowanie

12

Wkład do automatycznego odświeżacza typu Airwick 250-260ml (zapachy do uzgodnienia)

3 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w lipcu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 05.07.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • 7termin ważności oferty  31.07.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: zamowienia.zgTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku- materiały biurowe- tonery III kw 2022


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2735-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-tonery-iii-kw-2022.html
Opis zamówienia 1 Toner Kyocera ecosys m2040dn- oryginał -black 2 szt. [...]

Opis zamówienia

1

Toner Kyocera ecosys m2040dn- oryginał -black

2 szt.

2

Toner Kyocera m8124cidn-oryginał-yellow

1 szt.

3

Toner Kyocera m8124cidn-oryginał-magenta

1 szt.

4

Toner Kyocera m8124cidn-oryginał-cyan

1 szt.

5

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3500 stron, kolor black

1 szt.

6

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3500 stron, kolor magenta

1 szt.

7

Toner do drukarki OKI C332-  zamiennik- wydajność 3500 stron, kolor yellow

1 szt.

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

 Zamówiony towar należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia :   zamówienie  realizowane w lipcu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 05.07.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.07.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,      87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: zamowienia.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą                    w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Załączniki:

Rozeznanie rynku- materiały biurowe III kw 2022


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2734-rozeznanie-rynku-materialy-biurowe-iii-kw-2022.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Karteczki samoprzylepne w kształcie strzałki 225-250 arkuszy, 70 x 70 mm, różne kolory

10 szt.

3

Bloczki samoprzylepne 38x51mm, 100szt

10 szt.

4

Długopis automatyczny inkjoy 300rt, kolor niebieski

10 szt.

5

Samoprzylepne znaczniki papierowe min 26x76mm opakowanie 3x100szt, mix kolorów

10 szt.

6

Długopis automatyczny stabilo performer+, kolor niebieski

10 szt.

7

Taśma pakowa szer min 48mm, długość min 60metrów

3 szt.

8

Marker suchościeralny do tablic magnetycznych zestaw 4szt+gąbka

1 komplet

9

Papier A4 biały, gładki 160g/m2, 250szt w opakowaniu

2 opakowania

10

Etykiety uniwersalne 100 arkuszy A4

1 opakowanie

11

Koperta DL -biała

300 szt.

12

Teczka A4 z gumką z polipropylenu

3 szt.

13

Kabel HDMI-HDMI 3metry

1szt.

14

Gumka do pieczątki wagraf polan 4

1szt.

15

Baterie AA, alkaliczne opakowanie 10-12 szt

1 opakowanie

16

Baterie AAA, alkaliczne opakowanie 10-12 szt

1 opakowanie

W ramach realizacji zamówienia dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem dostawcy bądź przesyłką kurierską na koszt dostawcy.

Zamówiony towar   należy dostarczyć na ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń – II piętro (z wniesieniem)

Kryterium- cena

 Realizacja :

 Realizacja zamówienia: zamówienie  realizowane w lipcu,  nie jest możliwe dzielenie zamówienia na części.

Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni

Termin i miejsce złożenia oferty:

  • termin zgłoszenia mija 05.07.2022r.
  • zgłoszenie należy wysłać na formularzu, stanowiącym załącznik do pobrania poniżej zapytania ofertowego,
  • termin ważności oferty  31.07.2022r.
  • W przypadku  wpływu ofert w  takiej samej cenie, wybierana jest oferta, która wcześniej  wpłynęła.
  • zgłoszenie może być złożone:
  • osobiście w biurze Stowarzyszenia LGD Dorzecza Zgłowiączki, Sikorskiego 12,           87-850 Choceń
  • za pomocą poczty e-mail: zamowienia.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pocztą tradycyjną na adres: Stowarzyszenie LGD Dorzecza Zgłowiączki, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
  • każde zgłoszenie powinno być opieczętowane i podpisane własnoręcznie.

Klauzula  informacyjna

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Stowarzyszenie LGD  Dorzecza Zgłowiączki   z siedzibą w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń. Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej www.kujawiaki.pl

Oferta

Załączniki:

Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2733-rozeznanie-rynku-przerwa-kawowa-podczas-posiedzenia-rady.html
Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady  
Notice: Undefined variable: uciete in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 185

Rozeznanie rynku - Przerwa kawowa podczas posiedzenia Rady

 

Czytaj więcej...

Rozeznanie rynku (materiały biurowe II kw 2022)


Notice: Undefined property: ContentViewCategory::$siteurl in /lgd2016/templates/kujawiaki/html/com_content/category/blog_item.php on line 66
/zamowienia/2695-rrmb-04-04-01-2022-2.html
Opis zamówienia 1   Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali bi [...]

Opis zamówienia

1

 

Papier ksero biały A4 80g/m², białość: 153 wg skali białości CIE Ryza 500 arkuszy

30ryz

2

Przekładka 1/3A4  z czterema dziurkami,  mix kolorów(100szt w opakowaniu)

2 opakowania

3

Długopis round stick M, kolor niebieski, zamykany na skuwkę

20 szt.

4

Zakładki indeksujące- mix kolorów, 5 x 25 kart

wymiary: 12 x 45 mm

tworzywo: folia PP o grubości 60μm

10 szt.

5

Długopis antybakteryjny Flexi trio, kolor tuszu niebieski, trójkątny kształt

10 szt.

6

Długopis kulkowy automatyczny jetstream 101, kolor tuszu niebieski

10 szt.

7

Długopis atlantis soft automatyczny, kolor tuszu niebieski

10 szt.

8

Etykiety uniwersalne 100 arkuszy A4

1 opakowanie

9

ZSZYWKI 24/6 ocynkowane 1000szt do zszywacza           

10 szt.

Czytaj więcej...

Kontakt
Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Dorzecza Zgłowiączki
ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń

Biuro:
Sikorskiego 12, 87-850 Choceń
(wejście od ul. Jarzębinowej)

tel. 54 28 46 669
728 462 482
728 462 481
507 799 998
507 800 028
e-mail: zglowiaczka@wp.pl
Mapa
Godziny pracy
Poniedziałek 7:30 - 15:30
Wtorek 7:30 - 17:00
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Statystyki

On-line 0 gości

Dzisiaj 48

Wczoraj 93

W tym tygodniu 370

W tym miesiącu 141

Odwiedzin ogółem 149363

Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
województwo kujawsko-pomorskie
unia europejska